سوالات متداول
1- نحوهی عضویت در پرولاین به چه صورته؟
فقط کافیه نام، پایهتحصیلی و شماره همراه خودتون رو در قسمت ثبتنام وارد کنید تا برای شما نام کاربری و رمز عبور صادر بشه و بتونید از خدمات رایگان پنلتون بهره ببرید و با امکانات آموزشی پرولاین آشنا بشید.
2- آیا پرولاین خدمات حضوری هم داره؟
تمامی خدمات آموزشی ما به صورت آنلاینه و از سراسر کشور میتونن ازین خدمات استفاده کنن.
3- چطوری میتونیم بسته ها رو تهیه کنیم؟
بعد از ثبت نام به درگاه پرداخت متصل میشید و پس از وارد کردن مشخصات کارت خود و انجام فرآیند خرید، بستهی مورد نظر شما در پنلتون فعال میشه.
4- بستههای ریاضی پرولاین برای چه مقاطع تحصیلی هست؟
این بسته ها برای پایه های هفتم تا دوازدهم متوسطه در همه رشتههای تحصیلی ارائه میشه.
5- وجه تمایز پرولاین با سایتهای مشابه چیه؟
ارائه ی همه خدمات آموزشی مورد نیاز دانش آموز جهت فراگیری هر چه بهتر درس ریاضی و امکان ساخت بسته سفارشی توسط خود داوطلب، با قیمت بسیار مناسب و امکان برگشت وجه در صورت عدم رضایت، پشتیبانی پس از فروش متمایز و پاسخگویی سریع.
6- چطوری میشه با پشتیبانی ارتباط برقرار کرد؟
راههای ارتباط با پشتیبانی عبارتند از شمارههای تماس که در قسمت «ارتباط با ما» ذکر شده، ارسال تیکت از طریق پنل شخصی و دایرکت اینستاگرام.
7- آیا زمان بسته ها قابل تمدیده؟
مدت اعتبار بسته ها از زمان خرید یک ماهه و یا نه ماهه وابسته به انتخاب شماست و اعتبار زمانی به صورت رایگان قابل تمدید نیست. برای تمدید بسته میتونید از طریق تماس و یا ارسال تیکت به پشتیبانی اقدام کنید.
8- چطوری میشه از تخفیف ها استفاده کرد؟
کدهای تخفیف ویژه با اعتبار زمانی محدود و یا کدتخفیفهای پلکانی در ایام خاص فعال و اطلاع رسانی میشه. کافیه زمان خرید بسته ها کدتخفیفتون رو وارد کنید. پس پیشنهاد میشه حتما شبکههای اجتماعی پرولاین رو دنبال کنید تا به موقع ازین تخفیفها باخبر بشید.
9- آیا امکان غیرفعال کردن موقت و فعال کردن مجدد بسته ها امکان پذیره؟
خیر، امکان پذیر نیست. از زمانی که خرید صورت میگیره تا پایان زمان بسته آموزشی همواره فعاله.
10- اگر در مدت زمان اعتبار بسته تعداد آزمونهای تستی و یا تشریحی به اتمام رسید، شارژ مجدد تعداد آزمونها نیاز به پرداخت هزینه داره؟
خیر؛ هر زمان که تعداد آزمونها به پایان رسید کافیه با پشتیبانی تماس بگیرید تا شارژ تعداد آزمونها به صورت رایگان براتون انجام بشه.
11- در صورت تغییرات در محتواهای آموزشی آموزش و پرورش، محتواهای بسته ها ظرف مدت چه زمانی به روز رسانی میشن؟
در صورت اعلام هرگونه تغییراتی در محتوای آموزشی، کارشناسان علمی پرولاین سریعا به روز رسانی و تطبیق محتوا رو در دستور کار خودشون قرار میدن و متناسب با حجم تغییرات از یک هفته تا حداکثر یک ماه تغییرات روی بسته ها اعمال میشه.
12- آیا با انقضای بسته آموزشی، محتوای ویدئویی بسته غیر فعال میشه؟
خیر، فقط آزمونهای آنلاین تستی، تشریحی و بانک سوالات، غیر فعال میشن. اما ویدئوهای آموزشی و درسنامه ها قابل دسترسن.
13- آیا کیفیت و سطح سوالات بانک قبل از خرید بسته قابل مشاهده هست؟
بله. هر داوطلب بعد از ثبت نام دسترسی به صورت سوالات دروس ریاضی تمام پایه ها داره و این امکان براش ایجاد میشه که کیفیت و تعداد سوالات هر درس و فصلهای مربوطه رو بررسی کنه و پس از خرید بسته امکان مشاهده پاسخ سوالها براش فعال میشه
14- در صورت عدم رضایت، بسته قابل برگشت هست؟
بله. در صورت عدم رضایت ظرف مدت حداکثر 24 ساعت بعد از فعال شدن بسته، میتونین با پشتیبانی تماس بگیرین و یا به مدیریت تیکت بزنین و این مساله رو اعلام کنین. در صورتی که از خدمات مربوط به آزمونها و تمرین درسی حداکثر یکبار استفاده کرده باشین وجه قابل برگشته. لازم به تاکیده که برگشت وجه کلاسی که تشکیل شده باشه امکان پذیر نیست